Skip to main content

NOAB Keurmerk

We zijn aangesloten bij NOAB (Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen) - NOAB lidnummer: AB2800

Voordelen NOAB-kantoor

NOAB gecertificeerd

Keurmerk

NOAB staat voor de Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen. NOAB is dé brancheorganisatie voor administratiekantoren en belastingadviseurs die zich richten op het MKB. Bij NOAB zijn ongeveer 1.000 kantoren aangesloten – en dat aantal groeit nog steeds. NOAB zet zich op verschillende manieren in om de belangen van haar leden binnen en buiten de sector te behartigen.

Kwaliteitswaarborg

Om een constante kwaliteit, up-to-date kennis en expertise voor zijn klanten op het administratieve- en fiscale vlak te kunnen garanderen zijn NOAB-leden verplicht op de hoogte te blijven van nieuwe en veranderende wet- en regelgeving door elk jaar opleidingen te volgen.
Daarnaast zorgt NOAB geregeld voor informatie, scholing en ondersteuning van de leden op allerlei gebieden. Hierdoor is ons advies altijd actueel.
Kwaliteit vinden we belangrijk! De reglementen van NOAB waarborgen dat wij alleen lid kunnen blijven als wij onze kwaliteit en vakkennis bijhouden.

Wil je de administratie van je bedrijf uitbesteden? Ben jij als ondernemer op zoek naar advies of wil je over bepaalde onderwerpen sparren? Of je nu zzp’er bent of mkb’er, met of zonder personeel, kies voor een kantoor dat NOAB gecertificeerd is. Waarom? Er zijn alleen maar voordelen.

Neem contact met ons op

Voordelen NOAB-lid

betrouwbaar, deskundig én kwalitatief kantoor met een keurmerk
Een samenwerking om ons als NOAB-kantoor in te schakelen heeft alleen maar voordelen. Het levert je namelijk de zekerheid voor een solide administratie van jouw bedrijf en fiscale zaken. Het advies dat je krijgt is betrouwbaar, deskundig en van de hoogste kwaliteit. Of het nu gaat om advies bij je belastingaangifte, de controle van de jaarrekening, of het uitbesteden van de volledige boekhouding: een administratie- of belastingadvieskantoor met het NOAB-keurmerk is dé garantie bij deze diensten.
Kwaliteit van dienstverlening en advies
  • De reglementen van NOAB zorgen ervoor dat leden alleen lid kunnen blijven, wanneer zij hun kwaliteit en vakkennis bijhouden. Dat moet ook, omdat ieder lid elke 3 jaar wordt onderworpen aan een herkwalificatie.
  • Up-to-date kennis van zaken: Het advies van een NOAB-kantoor is actueel én van hoge kwaliteit. NOAB-leden zijn verplicht om op de hoogte te blijven van nieuwe en veranderende wet- en regelgeving, door permanent opleidingen te volgen.
  • Zekerheid voor een solide administratie en fiscale zaken. Bovendien zorgt de NOAB Beroepscode ervoor dat ethisch handelen bij de leden hoog in het vaandel staat. Bij problemen kan een beroep worden gedaan op gratis conflictbemiddeling of het onafhankelijk Tuchtcollege.
We staan klaar voor de toekomst
NOAB werkt nauw samen met de overheid en andere instanties aan nieuwe manieren van werken en nieuwe standaarden. NOAB-kantoren zijn daardoor klaar voor de toekomst.

Horizontaal Toezicht

NOAB-leden kunnen meedoen met Horizontaal Toezicht. Dit houdt in dat aangiften die door deze NOAB-leden worden verzorgd, in principe direct kunnen worden geaccepteerd door de Belastingdienst. Zij vertrouwt op de professionaliteit en kwaliteit van de NOAB-leden. Als ondernemer geef je hiermee het signaal af dat je maatschappelijk verantwoord onderneemt, een integer ondernemer bent en je cijfers een correct beeld geven. Dit houdt overigens niet in dat er, binnen de geldende wet- en regelgeving, minder ruimte is voor fiscale advisering en het innemen van fiscale standpunten. Ook binnen Horizontaal Toezicht blijft de klant centraal staan.

Standard Business Reporting (SBR)

Daarnaast zijn NOAB-leden op de hoogte van Standard Business Reporting, kortweg SBR. Dit is een gestandaardiseerde manier om financiële gegevens uit te wisselen tussen je NOAB-adviseur, de banken, de Belastingdienst en een aantal andere partijen. Vanaf 2013 is het verplicht om bepaalde aangiftes op deze wijze in te dienen. NOAB-kantoren zorgen voor een geruisloze overgang naar deze nieuwe manier van aangifte doen.
Uw boekhouding en bedrijfsadministratie op en top

Ervaar de zekerheid van uitbesteden

Maxol Finance Services
"Onze ervaring op het gebied van fiscale, administratieve, financiële dienstverlening is uw garantie van een goede samenwerking!"