Bedrijfsadministratie en boekhouden in goede handen

Opzet en inrichting van de administratieve organisatie is onze specialiteit. Wij vinden echter dat een goed administratiekantoor meer is dan iemand die uw jaarrekening samenstelt en beoordeelt. Als het gaat om bedrijfsadministratie en boekhouden kijken we dan ook graag verder dan kloppende cijfers alleen. Onze dienstverlening is erop gericht helderheid te brengen in bedrijfsinformatie, zodat u uw bedrijfsvoering naar een nog hoger plan kunt tillen. Als uw toegewijde samenstelpraktijk komen we jaarlijks bij vele bedrijven over de vloer. De kennis en ervaring die we daardoor opdoen stellen we graag in dienst van uw organisatie. En dat leidt niet zelden tot verrassende kostenbesparingen en belastingvoordelen. De efficiënte inrichting voor een gezonde bedrijfsadministratie en boekhouden moet ervoor zorgen dat de boekhouding automatisch volgt uit de normale activiteiten van de onderneming.

Waarom zou u voor ons moeten kiezen? Omdat we...

  • ... altijd bereikbaar zijn voor vragen en snel overgaan tot actie;
  • ... periodiek inzicht geven in winstgevendheid van uw producten en uw klanten;
  • ... pro-actief adviezen geven over de bedrijfsvoering geven. Gevraagd of ongevraagd;
  • ... ervoor zorgen dat onze klant altijd weten hoe zijn/haar bedrijf ervoor staat;
  • ... een goede prijs-kwaliteitverhouding leveren;
  • ... uw zaak behartigen als onze eigen zaak!

Om de meest eenvoudige reden: We zijn betrokken!

Contact aanvraag

Uw bedrijf is uniek. Bedrijfsadministratie op maat

Per onderneming stemmen wij met de ondernemer af welke werkzaamheden intern door het bedrijf wordt gedaan en welke werkzaamheden door ons worden gedaan. Er zijn bedrijven die 100% de bedrijfsadministratie en hun boekhouding aan ons willen uitbesteden. Dat is prima. Er zijn ook bedrijven die willen dat wij zoveel mogelijk aan het interne personeel overlaten, zodat zij op onze kosten besparen. Dat is ook prima. Wij kijken hoe ver de capaciteit binnen het bedrijf gaat en vangen voor een vloeiende bedrijfsadministratie en boekhouding de leemtes op.

Daarnaast controleren we de boekhouding en sturen de bedrijfsadministratie bij. Dit doen wij gedurende het hele jaar. Aan het einde van het jaar zijn de jaarcijfers voor 90% klaar. Alleen de aangiftes moeten dan nog worden gedaan. Omdat wij het hele jaar door controleren en communiceren, is de ondernemer goed op de hoogte van zijn cijfers uit de boekhouding en wat er zich allemaal afspeelt binnen de bedrijfsadministratie. Wij overleggen met de ondernemer over de periodieke cijfers zodat de onderneming bijtijds kan bijsturen op actuele ontwikkelingen.

Uw boekhouding en bedrijfsadministratie op en top

  • Verzorgen van uw financiële oftewel bedrijfsadministratie en uw boekhouding in uw bedrijf of bij ons op kantoor;
  • Verzorgen aangiften in het algemeen (omzetbelasting, vennootschapsbelasting, inkomstenbelasting, successierecht, dividendbelasting);
  • Opzetten en inrichten van boekhouding en automatiseren van uw bedrijfsadministratie;

Bij Maxol heeft u een optimale begeleiding van uw bedrijfsadministratie

  • Tussentijdse overzichten en rapportages;
  • Indien nodig assisteren bij financiële instellingen, promoten bij financiers;
  • Samenstelling jaarrekening, samenstelling balansdossier t.b.v. accountantscontrole en consolideren;
  • Samenstelling van audits voor de moedermaatschappij (ook voor internationale entiteiten).